AZBEST – coroczny obowiązek składania ,,Informacji o wyrobach zawierających azbest”

Wszystkim mieszkańcom miasta Wysokie Mazowieckie, którzy posiadają lub posiadali na swoich posesjach wyroby zawierające azbest przypominamy o corocznym obowiązku składania ,,Informacji o wyrobach zawierających azbest” w terminie do 31stycznia za rok poprzedni.

Informację należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz  przedkłada się:

1.Osoba fizyczna- Burmistrzowi Miasta

2. Osoba prawna – Marszałkowi Województwa

Drugi egzemplarz Informacji należy przechowywać przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej Informacji.

Informacje można składać drogą elektroniczną poprzez ePUAP,  na adres:
sekretariat@wysokiemazowieckie.pl, listownie lub osobiście w Urzędzie Miasta Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15, Referat Mienia Komunalnego Inwestycji i Remontów oraz Rolnictwa, pokój 24.

Formularz Informacji o wyrobach zawierających azbest .

Informacje dostępne są pod numerem: 86 275 75 41

Views: 2

Przewijanie do góry