Wszystkim mieszkańcom miasta Wysokie Mazowieckie, którzy posiadają lub posiadali na swoich posesjach wyroby zawierające azbest przypominamy o corocznym obowiązku składania ,,Informacji o wyrobach zawierających azbest” w terminie do 31stycznia za rok poprzedni.
Informację należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz przedkłada się:
1.Osoba fizyczna- Burmistrzowi Miasta
2. Osoba prawna – Marszałkowi Województwa
Drugi egzemplarz Informacji należy przechowywać przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej Informacji.
Informacje można składać drogą elektroniczną poprzez ePUAP, na adres:
sekretariat@wysokiemazowieckie.pl, listownie lub osobiście w Urzędzie Miasta Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15, Referat Mienia Komunalnego Inwestycji i Remontów oraz Rolnictwa, pokój 24.
Formularz Informacji o wyrobach zawierających azbest .
Informacje dostępne są pod numerem: 86 275 75 41
Views: 2
