Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wysokie Mazowieckie

p

  • 001_obiekt.jpg
  • 001_wiosna.jpg
  • 002_obiekt.jpg
  • 002_wiosna.jpg
  • 003_obiekt.jpg
  • 003_wiosna.jpg
  • 004_obiekt.jpg
  • 004_wiosna.jpg
  • 005_obiekt.jpg
  • 005_wiosna.jpg
  • 006_obiekt.jpg
  • 006_wiosna.jpg
  • 007_obiekt.jpg
  • 007_wiosna.jpg
  • 008_obiekt.jpg
  • 008_wiosna.jpg
  • 009_obiekt.jpg
  • 009_wiosna.jpg
  • 010_obiekt.jpg
  • 010_wiosna.jpg
  • 011_obiekt.jpg
  • 011_wiosna.jpg
  • 012_obiekt.jpg
  • 012_wiosna.jpg
  • 013_obiekt.jpg
  • 014_obiekt.jpg
  • 015_obiekt.jpg
  • 016_obiekt.jpg
  • 017_obiekt.jpg
  • 018_obiekt.jpg
  • 019_obiekt.jpg

Nie dajmy się oszukiwać!

utw04.03.2019 r. studenci UTW wysłuchali bardzo ciekawego wykładu pt. „Wiem, co podpisuję”, który wygłosił p. Piotr Miałchowski specjalista Wydziału Spraw Konsumenckich Urzędu Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Białymstoku.

Stwierdził, że oszuści często wykorzystują łatwowierność i naiwność ludzi starszych, którzy z pełnym zaufaniem potrafią podpisywać często bardzo niekorzystne dla siebie umowy. Mają też duży problem przy próbie odstąpienia od umowy, nie wiedzą do kogo mogą zwrócić się o pomoc.

Wykładowca ostrzegał, abyśmy byli czujni i nie dali się zwieść atrakcyjnym ofertom.

 

Obejrzeliśmy film, w którym seniorka opowiedziała o swojej przygodzie z oszustami. Studenci też podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat oszustw, z którymi sami się zetknęli.

Jeżeli zdarzy się, że pochopnie podpiszemy umowę, zostaniemy wprowadzeni w błąd, oferta jest niekorzystna, to w ciągu 14 dni mamy prawo do odstąpienia od umowy.

Nie podpisujemy umowy, jeśli widzimy logo nieznanej firmy, mamy wątpliwości, co do warunków oferty, kurier pośpiesza i utrudnia przeczytanie umowy.

Mamy prawo do dokładnego przeczytania umowy! Należy dopilnować, aby kurier zostawił kopię umowy. Pamiętajmy, że podpisanie umowy oznacza akceptację jej warunków.

Jeśli sami nie potrafimy rozwiązać problemu np. z niekorzystnie podpisaną umową, szukajmy pomocy w:

Centrum Informacji Konsumenckiej UKE

Tel. +48 22 330 4000

www.pue.gov.pl

ConsumerForn

Urząd Komunikacji Elektronicznej

Delegatura w Białymstoku

Ul. Warszawska 1a

15-062 Białystok

Tel. 8565783100

Alicja Chmielewska

 

 

  Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska Detektor burzowy Mrągowo LGD  PLIS  Biznes.gov.pl


 

Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie
tel.:  862752592  fax:  862752593                  NIP:    7221002509    REGON:  450010671
Nr rachunku bankowego:    27 1020 1332 0000 1102 0037 5535    IBAN:  PL27102013320000110200375535    SWIFT:  BPKOPLPW